Tiktok hirdetési lehetőségek
Bár a felhasználók száma már a vállalkozók körében is megugrott, sokan tartózkodnak attól, hogy jobban beleássák magukat a Tiktok Ads hirdetéskezelés fortélyaiba. Most megspóroljuk neked az időt és energiát, hogy egyedül térképezd fel ezt a kezelő felületet és segítünk a megértésében.
TikTok hirdetések
A felhasználók többsége azért marad csak néző, mert elriasztja a gondolat, hogy videós formában jelenjen meg egy platformon. A legtöbb cég, vállalkozó ezért is nyúl óvatosan ehhez a social media felülethez, mert új. Viszont lehet, hogy megváltozik a véleményed akkor, ha elárulom, nem kell Tiktok profil ahhoz, hogy legyen Tiktok hirdetéskezelő fiókod. A videós tartalmak iránti hatalmas érdeklődés miatt egyelőre nagyobb a kereslet, mint a kínálat, így a hirdetések nagyon kedvező - akár kattintásonként 10 ft-os-, eredményeket is hozhatnak. Ennek köszönhetően sokkal egyszerűbb a kitűzött célokat elérni és megszólítani a megfelelő közösséget.
Szórakoztató a közönség számára
A videós tartalmaknak köszönhetően a Tiktok csatornák élethű, szórakoztató és hiteles képet adnak, amivel könnyebben megnyerik maguknak a célközönséget. Emellett kedvező a CPC, azaz a kattintásonkénti ár. Mivel az üzleti világ még kivár és nehezebben nyit az új közösségi platform felé, így a marketingzaj elenyésző. Ami ismételten mellette szól, hogy a tiktok hirdetések beállításánál lehetőséged van megadni a landing page linkjét, ami által az eladási arányokat növelni tudod.
Hogyan épül fel a Tiktok hirdetési struktúra?
Ahogy máshol úgy itt is tudod elemezni a futtatott kampányaidat, emellett a szükséges videó és hang elemeket tárolhatod. Amennyiben pedig több hirdetési fiók fut a kezed alatt, akkor létrehozhatsz saját TikTok Business Center fiókot is, amelynek köszönhetően központilag tudod őket irányítani.
TikTok hirdetéstípusok
A Tiktoknak sikerült egy olyan a társadalom egy olyan fogyasztói réteget megragadni vagy akár kialakítani, akik az életszagú, könnyen emészthető tartalmakat preferálják. Az esetek többségében az egyszerű telefonfelvételek váltak ismertté. Maradjunk a hirdetéseknél, itthon ugyanis két típus közül választhatod ki a megfelelőt, ez pedig nem más, mint a videós és a spark hirdetés. Ha tanácstalan lennél, melyik számodra a megfelelő, akkor fordulj bizalommal a Selector Online Marketing Ügynökséget.
Videós TikTok hirdetés
Amennyiben a videós hirdetésre esik a választásod akkor észreveheted a hasonlóságot a natív tartalommal, ami a "Neked", azaz a "foryou"-ban jelenik meg annyi különbséggel, hogy emellett megjelenik egy CTA gomb, ami a landing oldaladra fogja átirányítani a nézőt.A kreatívon kívül még tartalmazni fog egy display képet, ez lehet egy céglogó is akár, valamint a márka vagy applikáció neve és egy rövid leírás. A videó tartama 5-69 másodpercig terjedhet, de általánosságban a 9-15 másodperc a javasolt.
Spark TikTok hirdetés
Ez az a videótípus, aminek a kreatívja szintén egy natív klip, annyi plusszal, hogy nem csak a sajátunkat, hanem akár más tartalmát is felhasználhatjuk. Természetesen csak az ő engedélyével. A matricák használata a klip szerkesztésekor pozitív hatást eredményezhetnek, emellett az organikus elérések segíthetik a terjedést és a márkaépítést.
Milyen költséggel lehet számolni a TikTok esetében?
A TikTok hirdetésnél a minimum büdzsé van feltüntetve, így a napi költségkeretünk 8000 Ft körül mozog, viszont a korábban említett CPC, kattintási arány 10 Ft-ra tehető. Ami jóval kedvezőbb a többi platformhoz viszonyítva. Ennek fényében a megfelelő hangvételű kreatív tartalom, az alacsony marketingzaj miatt hamar megtérülő számokat képes produkálni.
Elsőre talán a Tiktok hirdetések nem térnek el a többi social media felületétől, azonban jobban elmerülve a témában, beláthatjuk, hogy sok hasznos lehetőséget rejt egy vállalkozás számára!