Az állóképesség javítása

Ahogy idősödünk, úgy az állóképességünk is csökken. Egy férfi nehezebben tolerálja, ha csökken a teljesítménye a munkában, ha egyre kevesebbet tud mozogni. Mit lehet tenni? Az állóképességet is lehet és kell is javítani. A cikkben olyan táplálék - kiegészítőkről olvashatsz, amelyek fokozzák az állóképességet.
Az állóképességet - Az állóképesség javítása – sok módon növelhetjük meg.

Az energia növelése és a guarana

A guarana őshazája, Brazíliában található. A guarana nem csak az energiát növeli meg, hanem jó hatással van a libidóra és az étvágyat is csökkenti. A guarana koffeint tartalmaz, így azok, akik már emellett is fogyasztanak kávét, vagy más koffein-tartalmú kiegészítőt, csak óvatosan alkalmazzák a guaranát vagy a guaranát is tartalmazó étrendkiegészítőt. A guarana nem csak energiát biztosít a szervezet számára, de a fáradtság leküzdésében is nagyon hatékony.

A guarana serkentőleg hat a központi idegrendszerre, javítja a teljesítményt és még a testsúlycsökkentésben is szerepe lehet. Ez utóbbi hatását étvágycsökkentő hatásának köszönheti.

A guarana, koffein-tartalma miatt fokozza az éberséget, emellett jó közérzetet biztosít, hatékony a motiváció növelésében.

Panax ginzeng az életminőség javítására

A kínai gyógyászat már évezredek óta alkalmazza ezt a gyógynövényt, amelyet kínai, vagy koreai ginzengnek is szoktak nevezni. A gyógynövény csökkenti a magas vércukorszintet és immunstimuláló hatással rendelkezik. Nagyon hatásos a stressz szint csökkentésében. A ginzenggel hatékonyan küzdhetjük le a fáradtságot, de akkor is hasznos, ha túl sokat dolgozunk, azaz túlterheltek vagyunk. A ginzeng, a fizikai állóképesség javításában is bizonyított, illetve a fáradtság késleltetésében is fontos szerepe van.

Az állóképesség fokozása és a kreatin

A kreatin az emberi szervezetben is megtalálható. Nagy mennyiségben, az izmokban, a vesékben, a májban és a hasnyálmirigyben található. A kreatin tehát az izmokban is termelődik. Minél többet mozgunk, sportolunk, annál több kreatin termelődik. Valójában a kreatin-szintet az étkezés során is tudjuk növelni a szervezetünkben. Azért is fontos, hogy odafigyeljünk szervezetünk kreatin-szintjére, mivel ennek megléte, avagy hiánya, még az idegrendszerre is hatást gyakorol.

A kreatin-kiegészítők tehát az izmokban lévő kreatin szintet növelik meg, így az izmok sejtjei több energiához jutnak hozzá, ami pedig jelentősen fokozza az állóképességet. A kreatinnak a testtömeg növelésében is van szerepe. Illetve jelentős és pozitív változás következik be az izomerő növelésében, de a kreatin a kitartást is fokozza.

Kapcsolódó cikkek

A boldogságot - Hogyan legyél boldog?- könnyű elérni.

Hogyan legyél boldog?

Először nekünk kell boldognak lenni ahhoz, hogy másokat is azzá tudjunk tenni. A boldogság kulcsa nálunk, bennünk van, csak meg kell azt találnunk.

A bőr öregedését - A fiatalos bőr titka – előidéző tényezők.

A fiatalos bőr titka

A bőrünk már 20 éves korunk az öregedés jeleit mutatja. Azonban egyes tényezők is felgyorsíthatják a bőr öregedési folyamatait. A cikkből kiderül, hogy melyek ezek a tényezők és hatások.

Az állóképességet - Az állóképesség javítása – sok módon növelhetjük meg.

Az állóképesség javítása

Az állóképességet több módon is növelhetjük. Mutatjuk is, melyek ezek!