Hogyan legyél boldog?

Szomorúak sok minden miatt lehetünk. Egy nem megfelelő párkapcsolat, egy családi veszekedés, egy munkahelyi probléma, egy szerettünk elvesztése, mind-mind okozhat szomorúságot a szívünkben. Azonban a szomorúság hosszabb távon nem egészséges. Nem csak azért, mert stresszhormonokat szabadít fel a szervezetünkben, hanem azért sem, mert így képtelenek vagyunk tovább lépni, és a napi feladatainkra koncentrálni. Mit tehetünk, hogy elengedjük a szomorúságot? Mit tegyünk, hogy csakis optimistán szemléjük a világot? Mutatunk 5 tippet!
A boldogságot - Hogyan legyél boldog?- könnyű elérni.

Szeresd önmagad, ne csak másokat

Vannak olyan önzetlen emberek, akik szívük minden szeretetét másokra ontják, önmagukat pedig a háttérbe tolják. Ez valóban nem csak önzetlen, hanem nagyon szép dolog, azonban ezzel nem oldódik meg semmi. Először mindig arra kell törekednünk, hogy elfogadjuk önmagunkat, hogy magunkat szeressük és csak ez után következhetnek a többiek. Meg fogsz lepődni, hogy még a mostaninál is több szeretetet leszel képes másoknak adni, ha elfogadod és szereted önmagad.

Csinálj valamit!

Mindegy, hogy mit, csak csinálj valamit, kösd le a figyelmedet és a gondolataidat. Sokszor csak azért szomorkodunk, mert van időnk arra, hogy gondolkodjunk. Nem azt mondom, hogy reggeltől-estig dolgozz, hanem találj egy hobbit, ami kikapcsol, ami boldoggá tesz. Kézműveskedj, csinálj valami kreatív dolgot. Mindegy, hogy mit, csak ne szomorkodj!

Mozogj!

A mozgás az egyik legjobb ellenszere a szomorúságnak. A mozgás ugyanis endorfin, azaz boldogsághormonokat szabadít fel a szervezetben. A boldogságtól pedig sokkal több lesz az energiád, ami az élet minden területén produktívabbá tesz. Kell ennél több? Azt hiszem, nem.

Vegyél egy naplót és írd tele

A szomorúság megszüntetésében nagy szerepe van annak, ha ki tudjuk beszélni magunkból a fájdalmat. Hiába vannak barátaink, mindig nem panaszkodhatunk nekik sem, így érdemes beruházni egy vagány naplóba, hiszen a naplóba leírhatjuk mi az, ami bánt bennünket. Hidd el, meg fogsz könnyebbülni, ha sikerült kiírni magadból a szívedet nyomasztó problémákat és gondokat.

Légy optimista!

Az optimista embereket többen kedvelik, mint azokat, akik állandóan szomorkodnak. Egyébként, a szomorú emberek általában negatívan is gondolkodnak és be is vonzzák a negatív dolgokat. Miért kellene szomorkodnod, ha nincs rá okod? Hidd el, sokkal boldogabb leszel, ha pozitívan próbálod szemlélni a dolgokat, ha felfedezed magad körül az élet apró örömeit, és ha a rossz dolgokból is próbálod a lehető legjobbat kihozni.

Kapcsolódó cikkek

A másnaposság és az alkohol is - 5 dolog, amit nem tudtál a másnaposságról – káros az egészségre.

5 dolog, amit nem tudtál a másnaposságról

A másnaposság akkor alakul ki, ha előző nap túl sok alkoholt fogyasztottunk. Ha lehet, ne vidd túlzásba az alkoholfogyasztást. A cikkből kiderül, hogy mit is kell tudni a másnaposságról.

A rendszeres mozgás elősegíti - Az aktivitás nagyon fontos – a testi és a lelki egészséget is.

Az aktivitás nagyon fontos

A fizikai aktivitás fontosságát nem lehet elégszer hangsúlyozni. Nagyon lényeges, hogy rendszeresen mozogjunk, hiszen így számtalan betegség elkerülhet bennünket.

Egészséget - Ajándékozzunk egészséget szeretteinknek – ajándékba is adhatunk.

Ajándékozzunk egészséget szeretteinknek

Az egészség fontos. Ha azt látjuk, hogy egy hozzánk közelállónak nagy szüksége lenne egy olyan termékre, ajándékra, amely az egészségét szolgálná, ne habozzunk, és lepjük meg vele.